Lovely

Sent inlägg, skriver på telefonen så blir inte så mycket. Nu har jag iaf kommit i säng. Varit en jätte bra dag, mamma kom in vid nio i morse med frukost och så. Gick upp åt och så, började med maten till första kalaset. Duschade sen vid halv ett kom folket. Fick pengar och så. Åt och käkade tårta och så . Dem var väl här till tre sen åkte dem. Plockade undan och började med den andra maten. Mills och Monika kom och fikade, lite senare Sandra. Fick halsband, armband och örhängen då även David kom med en navel piercing(: dem stack kvart över fem typ, gjorde klart maten och plockade fram. Gästerna kom vid sex. Fick pengar och presentkort. Folket åkte och pappa kom, lät honom äta och fika sedan drog vi ut och då övningskörde jag, första fången avklarad och det gick skit bra! Nu ska jag lägga mig med tanke på att jag är trött på snarkandet bredvid mig(; godnatt!


Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-07-05 @ 01:34:08
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0