when the feelings take over

just nu sitter jag och funderar på hur mitt liv varit om jag inte hade gjort så och inte si.. jag vet att det inte är bra att fantisera alldeles för mycket.. Men idag är en sådan här dag då man lyssnar på depp musik och är allmänt depp på allt som kan komma i denna värld.
Jag menar, tänk om jag inte gjort som jag gjort, då kanske det inte varit en depp dag idag?
Men jag ska klara detta, även om jag ska behöva gå själv hela vägen upp ska jag göra det. Jag tänker inte låta folket kritisera mig som dem gör. Jag tänker ta tag i mitt livo hc skita i andras åsikter !
jag tänker itne gå och vara ett andra val för vissa. &absolut inte om den person inte vågar stå för den är vän med mig. Never!

Jag är så satans sur just nu samtidigt som besviken, glad, olycklig, lycklig&allmänt urselt humör.

jag förstår inte varför folk ska hålla på som fan , vart kommer ni på att göra som ni gör ? -nej , exakt, ingenstans! varför inte bara låta allt gå enkelt och fort om ni bara ger upp ..

känner att jag ska sluta klaga just nu så jag går och lägger mig och väntar på att min baby ska komma !

godnatt !




Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0