when i left my home, and my family, i was not more than a girl

Okeeej, nu ska jag göra ett normalt inlägg, only for Sandras skull ;d
så kan ju börja att berätta om i onsdags ..
var ju som sagt med amanda och vi hade uber kul kan ni ge er på, vi hade kladdkaks krig vid hamnen och hadekladdkaka i hela ansiktet, håret&mina kläder.. försökte tvätta oss i vattnet men gick inte så jävla bra & sedan efter typ 10 minuter kommer amanda på att vi kan tvätta oss på handikapps toan -.-' Sen satte vi oss på en bänk och snackade om en massa&sedan snackade vi med några trevliga pojkar ;p osvosv ,hur mycket som helst gjorde vi och jag orkar itne skriva allt ..
torsdags var det skola, inget speciellt kul hände så finns inget att berätta, åkte hem efter ca halva skoldagen & kollade på pippi (aa' Hon är så söt :))
låg i sängen nästan hela dagen&kvällen förutom att jag var hos farmor och farfar i kanske en kvart.

Idag har jag varit hemma så har legat i sängen och kollat massa saker & endast tagit det lugnt . Snälla Milla hade tagit med min so hem oxå så ska plugga på det eftersom vi har prov på torsdag, fast kommer väl inte börja pluggningen förens onsdag, haha ;dd

Nu ska jag packa ihop lite skit och sen ska nog jjag & Daviid bege oss till honom i think.. där blir det bara film och chill tror jag ;)

Vet inte om jag kommer uppdatera så mycket i helgen, men det kommer vi ju märka , ska eventuellt till kalmar imorgon så ah, kan ju alltid kolla om det finns någon annan som har tid att blogga åt mig laajte.

känner att detta inlägg blev rätt långt så ska nog sluta skriva nu och kolla vidare på mathen mellan kff&dif.
Vilka tror ni vinner ?






Kommentarer
Postat av: Sandra

Detta var ju bättre :)

2011-09-23 @ 20:28:03
URL: http://densandra.blogg.se/
Postat av: amanda

Mycket roligt hade vi!:D<3

2011-09-23 @ 21:07:03
URL: http://www.onlyamandaa.myshowroom.se
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0