KPA pension , för en bättre framtid ;)

kom igen nu, jag har ju fixat tävlingen för er, är bara några som anmält sig, så du som läser detta. Kommentera i inlägget under att du oxå är med !

dagen idag har varit lite händelserik .. började med att när vi komit till finsjö så gick jag och david en jävla promenad.. sedan letade vi efter något fik i Berga. Skit fint, så det kan jag rekomendera men vet inte vad det heter just nu.. hahah ;d isf sen åkte vi till Karlsson, massa fint  hittade man ju där, så det vart ju massa spännande :) påvägen mot långemåla hade det varit en bil olyka, tråkigt. men såg på intgernet att den 65-åringen hade klarat sig, så det var ju helt okej endån. åkte ju till Långemåla och kollade deras match, såg kanske en kvart. men tyckte endån att dem var väldigt jämna.. men långemåla förlorade tyvärr med 1-2. nu sitter jag hemma hos david och ska lägga mig hoppas jag .. blir antingen film eller plugg, så vad lutar det mest åt? -jo, film ofc !

nu ska jag sluta skriva eftersom det finns viktigare saker här i världen ! ;)


Kommentarer
Postat av: eric

jaag är med :)

2011-09-27 @ 20:48:05
URL: http://ericsbilder.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0