här sitter jag och leker lik

hellu, idag får ni faktiskt ett inlägg här på morgon kvisten. ni kanske just nu tänker, hmm.. har hon sovmorgon ? - men då svara jag nää, jag missade bussen ! ;p
så nu sitter jag här färdig och klar och gjort sen ca 35.. känns ju kul ? - nää .
men nästa buss går tio i 9. så missar bara en lektion..
idag skulle vi egentligen gå till halv fyra. men vi har ändrat lite i schemat så vi slutar kvart i tre tror jag .. så kommer hem rätt tidigt endån. träning ikväll oxå och idag måste jag fan plugga.. det går inte så särskillt bra för mig med pluggandet som ni kanske märker eftersom jag fortfarande inte pluggat dem gånger jag sagt att jag ska göra det.. haha.
nä, nu ska jag sluta sitta här och skriva.
blir att kolla klart det sita på davids fifa match sen beger vi väl oss..:)



Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0