a day like this is shiet ;)

Orkade inte blogga igår, hade faktiskt inläggs sidan uppe hela tiden men orkade inte skriva.. hahha :)
Men igår gick jag upp vid 10, fixade och gav mig iväg te bussen eftersom jag och sandra skulle åka till kalmar.
gick runt där lite&vi båda var allmänt sura och klagade påå allt xD sen gick vi och åt, efter det var det nog inte mångfa minuter vi inte skrattade .. hahah.. att mat kan göra sådan skillnad ;) kom hem vid fem då pappa hämtade mig. sen åkte vi hem. hände inget speciellt här, var ute och gick i ca 1 timme på kvällen och la mig vid 12 typ och slockna med en gång..
nu sitter jag här & ska straxen gå ner och ta in tvätten.. kul liv ? -ojaah.




Såhär sur blir sandra om man inte gillar dem skor hon tycker man ska köpa ;)

Sen blev Sandra glad för fiskarna tyckte om henne :)

Lite kul i hissen medans sandra är rädd ;)

&bilder på vårt trevliga sällskap på tåget hem ! ;)

&här med då:)


Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0