tråkigt

hemma från skolan, äntligen höstlöv !
provet som vi hade sista lektionen är klart och jag fick iaf g (aaa' känns bra att veta att man inte har massa skit sen när vi kommer tillbaka. Men har ju dessvärre skolan med mig hem känns det som,okej.. ska inte överdriva. bara tre ämnen faktiskt ! ;)
nu sitter jag iaf här och ska ringa min mamma tänkte jag. Väntar även på Angelica som jag hoppas kommer idag och inte någon annan dag. eller jo, visst. hon är då välkommen alla dagar, men vill gärna att hon kommer idag oxå ! Haha... nää, nog om detta.

eller ah, nog om allt, för jag kom inte på något att skriva om :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: nu ska jag reda ut detta. Jag passar INTE i svart hår därför så har jag inte det. Men du som PASSAR i svart hår kommer få böta en hel del om du inte har kvar det i samma färg som du har nu, när jag kommer tillbaka. Okej?



Svar igen: Jo, jag vet.

<3

2011-10-28 @ 16:33:34
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0