hmm

hmm.. längre inlägg, bara för du gör skit mycket inlägg , Sandra ? ;)
ahokej, jag suger på att vara aktiv här, jag vet, men vad ska man skriva om liksom ? help me då förfan.. ;)

men iaf, denna veckan är det praoa som gäller, jag praoar på ett hotell i oskarshamn. det är skit kul, hihi. Sandra tycker väl itne det är lika kul , men iaf . igår gick jag och la mig sjukt tidigt, därför kom det inte något inlägg. &alla andra dagar har jag itne haft någon ork. sitter iaf här nu och ska väl göra en stund till. Ikväll blir det träning och sova med tanke på att jag är död. fy vad jobbigt det är att arbeta xD
nu ska jag ner en sväng, &sandra, jag ska skriva ett längre inlägg med något sedan kanske, jag lovar ! ;)

gamla headern, men skit the same !


Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-10-18 @ 16:58:08
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: sandra

Du är bara avundsjuk på mig för att du inte skriver lika mycket ;)

Sen tycker jag du kan skriva om vad du lyssnar på för musik, Rekomendera filmer (för du ser på mycket film) du skulle också kunna skriva om vad som händer på praoen för tillfället. Det skulle kunna vara intressant för dem som inte vet. Jag bryr mig ju inte för jag vet ju redan, MEN JAG SKULLE LÄSA!! Sen har vi ju det här med att skriva av sig ordentligt, gör det!

Puss!

2011-10-18 @ 17:24:08
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0