fuck it

att snacka om sina vänner är en sak. men att låta munnen gå ett i ett
om någon du inte känner, någon du aldrig pratat med. det är en helt
annan sak. du känner mig inte längre som du gjorde då. kan du bara
vara tyst någon jävla gång och sluta snacka så mycket skit ? jag är så
trött på att höra massa skit snack, visst kan det vara intressant. men
när man får reda på hur mycket din mun går så blir man bara allmänt
sur. jag har försökt att skita i att ta åt mig när jag har massa. det är
ju endå jag som vet bäst om mitt liv. men efter en stund så orkar man
inte ta mer skit. jag har hört så mycket som inte ens är sant ? är du så
avundssjuk så du måste snacka så mycket , som dessvärre inte är
sanning ? jag tänker fortsätta låta dig och dina coola vänner hålla på.
jag har ingen ork till att säga emot. så fortsätt bara. men det bevisar
ju bara hur dåligt självförtroende ni har så ni måste sänka lla andra
för att känna er så coola.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Me like!



Asså, missförstå nu inte detta. Jag tycker INTE att det är okej att dem/den snackar skit utan det jag tycker om är att du skriver. Cred to you! (har ingen aning om det stavas så..) Men i alla fall så är detta hur bra som helst. Nu sätter vi ner fötterna. Vi har dem i alla fall kvar på jorden. Här i verkligheten. So, who

2011-11-30 @ 22:21:15
URL: http://densandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

(mobilen bara skickade kommentaren utan min tillåtelse..?!) men i alla fall. So, who run the world? GIRLS! Fast egentligen du och jag. Men hur mycket är det att ha fötterna på jorden? Så jag håller mig till beyonces ord. Det var allt för mig. Heido min kamrat. Kärlek till dig. Från mig.

2011-11-30 @ 22:24:23
URL: http://densandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

chena brudar ;)

Det kanske är dax att de vaknar upp i verkligheten. men se det som en ganska bra sak. när alla får veta att de ljuger så vet man att de måste snacka för att vara sk coola. men det är dom inte MOHAHAHAH! förlåt. Dom är bara allmänt efterblivna och behöver seriös hjälp. Ingen respekt för dom. inte alls.

nu ska jag vara rolig :)

Dom är bäst ingen protest. Protesten försvann och Amanda kom fram!!!!! :D:D:D:D HAHAHHA!

pussohkram skumbanan <3

2011-12-02 @ 20:19:08
URL: http://onlyamandaa.myshowroom.se
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0