Det är borta, för all tid

Idag vaknade jag vid 10, av den där förbannade telefonen.. Den ringde as länge men jag orkade inte svara, så trött och dan pallrade jag mig upp, och fick för mig att duscha. När jag kommit in i duschen kom jag på att jag har träning ikväll & då blir det ännu en dusch. Fy vad jag sliter på håret ;o

Nu blir det att fixa det sista, sen tar jag mitt och åker hem. Packar om och beger mig till Angelica. Väl där vetefan, men sen ikväll blir det träning. &tillbaka hit. Så jag antar att det inte blir så mycket bloggande idag , men vad vet jag ?

Tar iaf med mig min dator så jag kan skriva lite och få in lite bilder när jag väl tagit några, men det är långt ifrån klar fotat. Måste ta massa fler bilder, måste bara skaffa tiden till det och även någon att fotta med. hihi. Men det kommer nog snart ska ni se, man får låte det få tid. haha..


När jag ser dig tänker jag på det som var förr, jag tänker tillbaka på hur bra det var.
Men sen vänder jag på ryggen och även ser det dåliga och då inser jag att jag tog rätt väg ur det här.

Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0