best thing i never had

Jaduni, sitter just nu och lyssnar på musik och väntar
på att Sandra ska lägga in massa låtar som jag kan
lyssna på med tanke på att hon lovet det.
Har ni några bra låtar att bjuda på ?

Förutom detta så gör jag inte alls speciellt mycket,
faktiskt ;) Ska fixa den där vete kudden och hoppas
på att nacken blir bra snart. Måste fan träna imorgon!

Ikväll ska mamma visa typ perfect home (?) så jag
ska försöka ta lite som hon ska bjuda på .. haha !
måste även plugga fysik/kemi (?) vet inte riktigt
vad det är faktiskt. Men vi får la se om jag har ork
till sådant skit :)

Nu ska jag sluta skriva och hitta på något roligare
(som att gå till affären med David och tippa , hihi (a)


har ni inget bättre för er än att hålla på med mig eller?


Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0