Det som börjar bra slutar dåligt, det som börjar dåligt slutar ännu värre.

SKolan idag vart tråkig som den sista veckan alltid är. bara massafilm typ och tråk.. Hade iaf en rolig lunchrast med Sandra & Lovisa.. ;)
fast får tyvärr inte löägga in filmerna :/

Efter skolan blev jag hämtad av bror och mor och begav mig till mönsterås. Var hos farfar en stund sen kollade vi på huset. David kom och vi gick till netto och lite så ;p

Hemma vid typ 6. Och då blev det att springa en sväng. Sen dusch och nu sitter jag här.
så har itne hänt något speciellt kul idag inte..

Imorgon blir det skola till halv4.  Hem och packa vänta på david och sen skriver jag imorgon vad som händer ! ;) så nu får ni vänta med spänning !

 
kanske inte bästa bilden men ni fick en iaf ;)


Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0