Det bästa med framtiden är att den bara kommer till oss en dag i taget

ändrat lite här på bloggen som ni kanske märker, det enda som behövs ändras är headern , men vet inte hur jag ska fixa det och så. Det ska iaf bli fixat.

Idag har det varit skolavslutning, gud vad skönt det känns, fast tiden har verkligen gått fort ! Efter skolavslutningen blev det jordgubbs tårta hos fam josefsson och sen har jag bara städat .

Så har min dag sett ut. Nu sitter jag och snackar skajjp med några på människor, har inget bättre för mig. Väntar på att Sanna ska komma och att min bbi ska komma hem igen.

Nu har jag verkligen inget att skriva, så .. hejdå ? ;)


Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

har tyvärr inte tid ikväll, men kan ställa in det till imorgon morgon annars! :)

2011-06-17 @ 19:44:32
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

great! :))



lycka till :D

2011-06-18 @ 12:57:22
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0