say, now we die

Hej !
Som ni ser har det blivit lite ändringar här på bloggen, bad även amanda lite snabbt om hjälp till en header eftersom jag är hos bbi och på hans skoldator finns det ju inga bilder på mig direkt ;p
Headern blev ju helt okej men jag får den inte att bli större.. förstår inte någonting, så nu ska jag ge upp och gå och lägga mig ist.. om min bbi går med på det (: Fast precis nu när jag skrev det frågade han om vi skulle sova ;)

Imorgon blir det iaf maknaden, vi får se om det blir något inlägg på morgonen, men det märker vi ju (:


Kommentarer
Postat av: Lovisa

du måste ändra bilden storlek du kan inte göra det på bloggen ;)

2011-07-14 @ 00:59:46
URL: http://aloneinmyown.blogg.se/
Postat av: Lovisa

det kan funka om du laddar upp bilden på 1000 ;)



jag kan hjälpa om du inte fattar ;;)

2011-07-14 @ 01:00:22
URL: http://aloneinmyown.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0