Mys

Hemma från blomstermåla nu ( eller okej .. jag har varit hemma i
över en timme ) men endå liksom ? ;) sitter iaf nere vid brasan och
värmer mig. Har bakat knäck och lämmnat hundarna hos farmor
och farfar, så jag hann med båda ;) Ska väl snart bege mig till dem
för att hämta hundarna igen och måste även gå och handla lite mat.
Sådant som behövs för att överleva ;) Blir väl att kolla film, spela
&datan ikväll så ni lär bli lite uppdaterade om vad jag håller på med.

Längar som få till jullovet nu, bara tre ynkla dagar kvar nu. Håll ut
Bella, håll ut ! ;) Är det någon av er läsare som redan fått jullov? (:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag, jag och JAG! Det du. Jullov är så sjukt bra. Jag njuter av varenda minut.

2011-12-17 @ 18:34:57
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0