in i dimman och ut igen

ojaah, jag är rätt seg på att uppdatera här och så, det vet jag ;)
men igår satt jag inte vid datorn överhuvudtaget faktiskt. För jag
var på Ulrik Munther ! Nice, jo jag vet (: Så igår efter skolan stack
jag, milla, sandra & amanda till sandra och lagade tacos. Sen köade
vi i 4 timmar, fast endå var vi inte först :( buuhuh ;) &idag var det
upp tidigt och fara till kalmar. där var jag i min egna lilla värld några
gånger ;) hahaha. &sedan kollade jag på Sandra och Milla när dem
hade dans uppvisning, det vart as bra faktiskt !

Sedan åkte vi tåget och då var det en trevlig tågresa med mormor
&morfar faktisk, haha.

&nu sitter jag med färg i håret för att bleka ännu en gång.. mjo, jag
vet att det inte kommer sluta bra och jag vet inte vad jag vill bleka
till heller. Så jag gör det bara för att göra.. haha !

Nu hoppas jag på att filmen är klar snart så jag kan kolla på film medans
jag väntar på håret. Imorgon har jag egentligen match mot färjestaden.
men kunde inte vara med för jag ska på julbord.. assegt, tro mig !

Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0