Was there anything I could have said or done?

länge sen jag skrev, vet ;)
men imorse hade jag så brottom så jag inte hann blogga innan sanna kom ;p
efter skolan hjälpte jag pappa lite och vi kollade lite hur jag skulle kunna ha det i mitt nya rum.
Senare stekta jag ägg och lite. Fick för mig att baka kladdkaka sedan med så det gjorde jag så åkte vi till farmor och farfar med den. &mycket nöjda blev dem så nu när vi flyttar ska jag baka en massa åt dem ! :)
Var även inne i det nya huset sedan en stund.
Nu sitter jag här hemma och ska gå och lägga mig, för imorgon måste jag hinna upp tidigt igen! ;d


jag vet att ni sett den. men den får ni se igen ;)



Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0