Du behöver inte förstå, du ska bara kunna

vet att jag inte bloggade igår, men gick upp vid ungefär 3.
Messade & åt frukost, vid typ halv 5 kom pappa och då åkte vi till Inger&Bernt för att fira Bernt som fyllde 81 !
Kom hem vid ca kvart i 8 då jag bakade cheescake(stav.) till victors födelsedag på fredag.
Vid typ 9träffade jag aamanda. Umgicks med henne till kanske 11 eller något. för det kom typ massa utlänningar som pratade med oss och jag vbar trött.
väl hemma cyklade jag & crosstrainade lite och spelade en fifa match ungefär med bbi.

Idag gick jag upp halv 12 faktiskt, stolt !
Duschade, åt frukost och tog det allmänt lugnt. Kollat tv och suttit här hela dagen och crosstrainat.

Nu ska jag hitta på något och vänta på att Davids ska komma hem :)



såhär kul har jag just nu ...



Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: Jag var glad för att jag hade precis fått veta att Lovisa kunde komma på rix :)

2011-08-10 @ 19:41:47
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0