Den som behärskar ögonblicket, den behärskar livet

Inlägget jag skulle skriva igår kom inte upp. Så jag gör väl ett nytt :p

Underhåret blev helt okej, svart faktiskt :)
Orkade inte baka (aaa'
Så jag spenderade ist timmar på att sitta och webba med Amanda (:
Idag blir det att leka med henne, Sandra&Sanna tror jag !
Ska färga amandas hår och sen är väl tanken att jag ska försöka få någon av dem att färga mitt blonda mer blond på vissa ställen :)
Även en rosa slinga i luggen tror jag !
Bilder från idag lär ni se !

Nu ska jag upp och äta frukost samtidigt som jag tänkte ta tag i att baka cheescaken(stav.).

Den enda bilden vi alla syns någorlunda utan Sandra som är en fegiis...


Så efter lite tjat kom denna ;)

Bilder sen i torsdags(?).



Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Kul att du är med och tävlar om veckans blogg!

Allt bra idag? :)

2011-08-08 @ 16:43:02
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag är grymt snygg på den första bilden ! :D

2011-08-09 @ 12:03:45
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0