Cogito ergo sum

Förlåt för det inte blev någon update igår, men ..
jag ska berätta om dagen först.
Det började med att Sanna kom till mgi för att hjälpa mig färga överhåret. Medans vi satt där kom både amanda och sandra.
Snackade lite, Sanna begav sig för att äta. Vi färgade amandas hår. Sanna kom tillbaka , vi gick hem till Sandra&Amanda, Sandra åt och jag umgicks med hennes syster ! ;)

Sen stack vi ut, men denna kväll blev inte så lång eftersom det började åska&blixtra. Sanna åkte och Sandra, Jag & amanda gick hem hit och sedan ringde dem efter Sandras mamma som kom och hämtade dem.

&varför blév det inget inlägg då? -jo, för vi stängde av internet pga ovädret som kom!
    
här bjuder vi på oss själva ! ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Som sagt, bjuda på sig själv - det gillar vi =)

2011-08-09 @ 16:19:55
URL: http://glms.myshowroom.se
Postat av: sandra

Okej, jag går väl med på det..

2011-08-09 @ 18:40:17
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0