äran att gästblogga.

Bonjour tous les lecteurs du blog, Lovisa est ici.

Nu får jag nog sluta skriva på franska det blir bara knäppt i huvudet, sorgligt men sant. (a
Men iaf lovisa här & jag hade tänkt blogga lite åt Bella för hon är i mås hos hennes pööjk, 
så då tar jag hand om detta. 
Hade själv en blogg förut men den tog jag bort pga blogg var inte rikitigt min grej & dt var tråkigt att blogga själv ;)
Jag är lika gammal som Bella hon är 15 jag är 14 & då märkte jag att vi inte var det fast vi är födda 96, konsigt & vi går i samma klass. Då ska jag berätta varför vi båda inte är 15. Såhär är det jag ska egentligen gå i 8:an men jag var alldelse för smart så jag fick hoppa upp till 9:an. Det är jobbigt att vara smart fast så var det ju inte redigt. Det kan ju oxå va att Bella fyller år i juli & jag i september. Nu är det upp till er att tro vad ni vill. ;) 

Så nu orkar jag inte sitta & prata om mig själv hihih. 
Nu får jag se vad jag hittar på men jag ska snart äta mat & sen ska jag vänta på att kolckan blir 8 så jag & sandra kan ta en promenad. 

au revoir



Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0