alone in my own.

Jag vet att jag inte bloggat på några dagar, men har inte haft något sug till att.
Men tänkte berätta lite om dagarna som gått endån!

fredag,lördag&söndag var jag och david ensamma ungefär. Så då städade vi som jag redan skrivit! Ett jävla jobb må jag säga men nu är det iaf klart ! :)
Måndags var jag med Sanna&Amanda så gott som hela dagen.
Igår var jag i långemåla och kollade deras match mot nabben.
&idag då... sovit länge som vanligt, gått upp.. nu väntar jag bara på att Sanna ska komma hem från kalmar så ska jag träffa henne!

ikväll blir det att komma hem tidigt eftersom jag ska vända tillbaka dygnet eftersom det är skola på måndag.. men det är länge tills dess! Ska hitta på massa kul innan hoppas jag.

Sen har jag så mycket jag måste bestämma mig för så min hjärna håller på att sprängas... Men det blir nog bra ! ;)

Nu ska jag inte sitta här och skriva utan hinna spela lite roller coaster innan jag ska dra mig till Sannaa ! :)




Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0