ååh :((

ahhope, här har jag varit aktiv ? - ohno!
Jag har faktiskt varit i skolan , när jag kom hem, pluggade, lagade mat, pluggade, gick till farmor och farfar och bjöd på kladdkakan jag bakade häöromdagen, och nu, duschat. &ska plugga..

Jag skrev ju att jag hatade mina betyg, & jag har tydligen sänkt mig i ett :(((((
jag kommer dö om jag får sähär dåliga betyg !

nu måste jag plugga som få och sova så jag kommer upp imorgon..
uschapuscha vad ledsen jag blir nu :((

får väl pigga upp mig själv genom att berätta att vi bara går till kvart i tre imorgon och att det är träning, LOVE ! ( med stora bokstväver och ett utropstäcken ).

tack&hej för mig, ska även försöka få in att hinna ta lite kort snart någon dag innan vintern kommer ! (:


Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0