Vad är det för jävla sätt?!

Jag kan inte förstå hur ni tänker. Ni beter er som skit mot oss, att ni gång på gång klagar som fan. Vi spelar inte någon elit innebandy, vi spelar absolut inte i någon sorts divition 1 innebandy. Vi spelar för att ha kul, trodde jag. Men tydligen inte, jag hade riktigt sjukt mycket fel! Vi är femton åringar, det finns tillochmed tretton åringar och ni klagar på hur dåliga vi är.
Som mellan 2-3 perioden borta mot borgholm stod du och berättade för oss hur kassa vi var, att det var vårat fel. &sedan när du stått och skällt på oss säger ni att vi inte ska hänga läpp, men vad tror ni vi gör? Det blir värre eftersom ni hela tiden skäller och skäller. Men vi vill ha kul! Eller iaf dem jag pratat med. Ni kan inte ge oss skit efter skit. Hur fan kan ni tro att vi ska komma någonstans om vi endå är så jävla värdelösa?! Är ni så mycket bättre?

Jag är så sjukt trött på att komma hem efter varje träning och match med röda ögon för jag gråtit så mycket. Jag mår så psykiskt dåligt pågrund av all skit. Jag har alltid tyckt innebandy varit sjukt kul, men nu, jag mår bara dåligt av att gå på tråningarna, det gör jag. Det kan jag inte säga något annat om.

Men jag tycker det är så sjukt dålig stil att betée sig som er. Jag tycker ni borde rycka upp er och inse att vi bara är femton år.Vi spelar ingen elit innebandy. Så ni behöver inte tro att vi ska vara helt underbart bra. Vi lär oss inget av att bara springa massa idioter. Vi måste lära oss med klubba och boll. Annars kommer vi aldrig få någon teknik med klubba och boll. Det spelar ingen roll hur bra kondition vi än har, lär vi oss inte med klubba och boll så spelar det ju ingen roll..

Idag ställde jag en simpel fråga, vi var 7 spelare + 1 målvakt. Du sa att vi, backar, var för okoncentrerade&att om vi inte ryckte upp oss skulle vi få en avslutning? Vad är det för jävla sätt ? Jag ställde en enkel fråga VARFÖR vi skulle få springa med tanke på att vi inte lär oss något utan klubba och boll. Du försvarade dig genom att sätta mig på bänken ? Vad är det för jävla sätt ? En enkel fråga behöver ett svar. Du kan ju inte vara tränare om du inte ens kans svara på en sådan fråga..


Kommentarer
Postat av: opartisk

Istället för att skriva allt här och få folk hålla med dig, prata med tränaren och få svaret på varför han beter sig som han gör och se det från hans synvinkel. Han vill nog trots allt bara att ni ska bli bättre och när man är bättre och har framgångar blir det ju trots allt mycket roligare!

2011-11-03 @ 22:59:18
Postat av: Amanda

Du ska nog se att denna tränaren aldrig kommer ändra på sig. Att stå och skrika tjänar inget till.

Alla håller redan med henne ;)

Framgångar får man inte genom att bestraffa laget.

2011-11-03 @ 23:55:27
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0