hemlighet

bloggen har varit död , i ca 19 timmar! Inte bra, absolut inte
bra. Det är dåligt av mig. Men det är såhär, att jag vaknade
halv tolv idag, gick upp och fixade mig, åt frukost osv. Sen
satte jag mig vid tv;en en stund. Sen begav jag mig till bmåla
för att kolla innebandy. A-laget vann med 8-0, så det var väl
kul för dem.. Men sem kom jag hem vid kanske halv 5. Packade
upp alla mina väskor & sedan kom David. Så jag har haft så
mycket och göra idag seni, så jag har faktiskt inte haft tid till
att blogga idag (aaa'


Men nu sitter jag med en överraskning i huvudet.
Kan ni gissa på vad jag ska göra ? ;d

Kommentarer
Postat av: Lovisa

slinga det :)

2011-11-05 @ 22:45:09
Postat av: Sandra

NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!

Det är inte rätt. Vi kom ju överrens om att det skulle förbli svart..

2011-11-05 @ 22:59:45
URL: http://densandra.blogg.se/
Postat av: angeeeeliicia

Glömde du säga att du kollade med mig ELLER? :o

2011-11-05 @ 23:39:59
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0