it will be fine , one day

Idag har skolan gått väldigt segt.
varit hemma så gott som varje rast idag faktiskt.. Vill bara ifrån det där stället.
iaf, kom hem för timmar sen och nu ska jag dra på mig inlinsen och bege mig mot måset tänkte jag :)

Bloggar kanske senare om jag har tid, tänkte ju först som sagt åka till måset sen när jag kommer hem måste jag städa och tänkte även kolla Sannas och deras match idag om jag hinner. Imorgon kommer i allafall en hemlig person hit, så huset måste vara städat !

Är så fruktansvärt lycklig ifall det blir som tänkt !

Nu ska jag sluta sitta här& bege mig!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Var du och kollade? Såg dig ialafall inte a)

Jag är glad för din skull Bella, men lilla Sanna är lite nere, men det kommer att fixxa sig :D <3!

2011-06-08 @ 21:08:55
Postat av: karolinajonsson

lycka till :D

2011-06-08 @ 21:16:40
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0