only so u know !

Detta får bli ett längre inlägg så ska jag förklara varför jag inte bloggat !

I torsdags när jag sa att jag skulle blogga när jag kom hem trodde jag att det skulle bli så. Men eftersom min farmor åkte in till akuten i onsdags så behöver farfar hjälp. eller hjälp och hjälp, både sällskap och hjälp. Så efter skolan åkte jag till honom. Sen kollade jag fotbol¨l i mönsterås också. Sen gick jag hem till farfar igen. Skulle egentligen ta en buss vid 20 i 9. men vi hann inte med den eftersom jag var hos farfar för han behövde mig just då. nästa buss gick vid 21.35 och när vi väl kom fram till hållplatsen så åkte den precis förbi.. så även den hann vi inte med. Nästa gick inte då förens 22.33 och sä länge orkade inte jag vänta så Davids mamma fick skjutsa oss hem. jag var trött som ett as så jag gick och la mig typ med en gång.

Fredags morgonen bestod av dusch och frukost som gjorde så jag itne han blogga.. Stack till sdkolan och alla lektioner var så tråkiga.. Film alla lektioner utan engelskan där vi körde en tävling. Slutade tidigare för att åka till farfar och sällskapa och hjälpa honom. Så var där från kvart i två till fem typ. Åkte hem med hundarna och lämnade dom och David hemma och sedan vidare till sjukhuset för att hälsa på famor. var där till typ halv 7 sen hem hit, ut och gick med david och hundarna. Sen följde vi efter två hundar som var lösa och sedan banken, affären och hem igen. Då kom sanna, så vi spelade kort, fifa & kollade film. &jag var alldeles för trött så jag däckade i davids knä..;$$  Förlåt Sanna !

Vaknade iaf för några timmar sedan och har fixat kläder till idag. För jag ska på The Studio idag med mor min, Tina&Emma. Det blir nog nice så kasnke ni får se några bilder sen, vad vet jag ? ;) 

Nu ska jag iaf fixa in det där video inlägget som samma gjorde igår så får ni kolla in det ! ;) 

 
Jag saknar detta bara så ni vet , Lovisa & Sandra


 


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag saknar det jag med.

2011-06-11 @ 19:11:19
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0