Jag vill gå framåt men fötterna står kvar

att vara i kyrkan var nog det tråkigaste jag gjort på länge, Hahaa. Träffade iaf min saknade Ebba där, och det vart ju skoj.
Åkte ifrån kyrkan med Sandras famor och farfar och senare stack vi till Sandra, mycket skratt, god mat & ett roligt underhåll.

Dagen i sig har nog varit riktigt mystisk, förstår inte hur allt kan bli så fel. Fast ni vill väl endån inte veta vad som är mystiskt?!

Det blev iaf buss tillbaka till nabben sen igen och när man kom hit var det jobb som väntade. Efter det blev det en dusch och grillat ! über niice må jag säga ;)
Nu ska jag gå ner och ut igen senni så hörs vi senare  :)

 

Kommentarer
Postat av: sandra

Mamma mår dåligt över det där..

2011-06-07 @ 15:59:09
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0