now you'r gone

Hej !
förlåt för jag inte bloggat idag.. men lekte med Alice typ hela förmiddagen tills vi skulle försöka hinna gå på marknaden, men när vi kom dit hade dem plockat ner mariannelundsståndet så jag blev lée så vi gick där ifrån. ;)  har även regnat hela dagen, skit väder ! Sen har vi inte gjort något speciellt, gått en promenad och kollar nu Johan Falk, insåg även för några minuter sedan att klockan var väldigt mycket så borde nog lägg mig till kojs..
Imorgon har jag fullt upp(tror jag)så blir väl ett sent inlägg då med.. Men vi märker ju det, godnatt !

  
gammal bild!
 

Kommentarer
Postat av: ONLYPAULINAA [PHOTOBLOG]

Söt blogg! Hur mår du då?:)

2011-07-15 @ 18:15:27
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0