du vet inget

Polen mötet var helt okej igår. Så klart man kommer åka dit,
för jag tror nog det kommer vara en minne för livet (; Hann
ju kolla julkalendern och jag och Lovisa älskar den, hihi. Efter
mötet stack jag och lovisa till sporthallen för min buss gick inte
förns typ 20 minuter. Så vi spelade lite mot Linn&Emma(några
i mitt innebandy lag) & råkade självklart glömma bort tiden ..
så fick sitta och kolla alagets träning.. itne alls för kul, men så
kan jag ju inte säga att det hände speciellt mycket mer. Nu har
jag sven och medans dem andra kollar någon, enligt mig, tråkig
film så sitter jag hellre här. Satt vid datorn hela förra lektionen
också, som då var musik.. Känns som att detta kan bli en bra dag,
har ju faktiskt bara tre lektioner kvar, och hur nice är itne det ?
Sedan är det ju faktiskt helg ! &imogon beger jag mig ut i skogen
men mormor och morfar, så lär inte bli någon uppdatering så inte.
Funderar också på om jag ska börja julstäda och fixa en massa,
kanske ööverraska mamma och pappa när dem kommer hem
med ett städat hus och massa julbak ? &jaa, jag tycker om att
baka även om SandraGul inte tycker om att jag gör det. Men
det pissar vi på ;)
Nää, nu ska jag sluta skriva och gå och göra något annat istället,
hihih !


HAHA; en bild jag hittade på datan.
Kan berätta att jag använde denna bild i en bilduppgift, så helt random
är den då inte (:

Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0