some days are better

hej hopp !
Now i'm back. har inget speciellt kul att berätta..

kan ju börja med att berätta att jag varit i jköping torsdag-söndag. & det var fett nääjs även i år :)
Hände väl inget speciellt så, A6 och annars bara sena kvällar &tidiga morgonar.. haha.
bilder får ni straxen.. :)

i måndags var jag hemma från skolan eftersom jag itne mådde speciellt nice.
Tisdag var bara vanlig skoldag & sen hände inget speciellt på kvällen.
Onsdag var det vänlig skola och träning på kvällen.
Skolan idag har varit så gott som vanligt förutom att vi hade skoljoggen på slutet så missade lektionerna från ca 2-halv 4. Helt okej faktiskt ! ;d
Nu skulle David komma förbi en sväng, ska även sova tidigt ikväll tror jag :)


loveu<3



Kommentarer
Postat av: sandra

Ey, Greta!

Vart är mina kommentarer från dig? Jag saknar dem faktiskt.. Men jag sitter här och väntar och hoppas att jag får något. Det har ju inte varit det lättaste att kommentera din blogg ska jag ju be och tala om. Men nu blev detta lite långt.

Puss!

2011-09-15 @ 19:32:13
URL: http://densandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

Love u more<3

2011-09-15 @ 21:06:59
URL: http://www.onlyamandaa.myshowroom.se
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0