Hur tänker vissa?

jag kan inte förstå hur du står ut. jag ser dagligen vad dem gör, men ingen vågar göra något. ingen vågar säga att dem gör fel. För vad händer med oss då ? -jo, dem skulle hålla på med oss med. Så kom igen nu, alla måste våga stå upp och säga till om någon gör fel. Vi alla måste någon gång ha sett någon behandla någon illa. men vad gör vi ? jo, inte ett skit ! Hur fan skulle ni må om ni skulle bli behandlade som den?
Kom igen världen, ryck upp och se inte upp till dem som mobbar. se ner, visa att dem gör fel !



Tack & bock för mig. &förlåt för ett lite surt inlägg, men jag är irriterad ;o


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig!

2011-09-30 @ 20:31:31
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0