butterflyy

nu är jag hos david så nu kan jag berätta lite mer in i detalj hur dagen har gått till ;)
matten flummade sandra sönder på så den var ungerfär sjukligt kul för jag kunde inte sluta skratta (aaa'
slöjd är bästa ämnet så det är bara kul att ha och resten av lektionerna sööög :)
skulle ta nabben bussen hem eftersom jag skulle göra en sak där, bild på det ska jag visa sen. Så nu blir ni lite fundersamma på vad jag gjort i timmernabben ?! ;d ellerhur ? erkänn!

nui sitter jag som sagt hos david. ska kolla kung fu panda med Alice medans David får städa, hihih. Måste även plugga till so;n eftersom jag inte gjorde det igår. ;)

Nu ska jag stoppa skrivandet och hitta på något annat.


Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: Aww, vad du är gullig! <3

2011-09-26 @ 21:11:30
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0