*sadface*

idag kom jag på att jag inte alls hinner ta kort imorgon som jag tänkt mig ;o Har utvecklingssamtal vid halv fem. &jag är hemma ca halv 4. Kanske får ta något snabbt på en halvtimme eller något, men vi får se, kanske inte blir några bra bilder då ? Annars får jag väl ta det på hmm... söndag? Har ju förstås höstlov nästa vecka så har ju tid då !

Sandra, Angelica&jag har även bestämt att ta kort när sandra kommer tillbaka hem igen. Hon ska ju åka till hmm...Gran canarie (stav?) nu över höstlovet, så vi kommer sakna henne en massa. Absolut hennes twitter inlägg oxåå ! ;) & såklart alla inlägg som hon lägger in :( Nu vet du allt detta sandra, kul va ? :)

Nu ska jag iaf fundera lite på om jag ska fixa till lite här, och även komma på saker jag kan skriva om :)
Senare blir det iaf att bege mig till träningen *happyface*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag blev jätteglad när jag såg det här :). Speciellt det där med twitter ;). Jag kommer sakna er med.. Men ni behöver ju inte sakna mig så mycket eftersom att det kommer upp tre låååånga texter med bilder i. Så det blir lite uppdatering endån :).

2011-10-25 @ 20:47:05
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0