när tröttheten tar över

ja ni... nu ska jag sova, känner verkligen att det behövs.
har varit en jobbig vecka med tanke på att man har fått gått upp så tidigt.. ;)

nu har jag iaf duschat, kan ju påpeka att jag är väldigt trött med tanke på att jag satte på mig en ansiktsmask när jag kom upp och precis duschat.. men kan ju ta lite plus på det eftersom jag känner mig så fräsch! ;) hårinpackning i nu under natten, ansiktsmask och rakade ben, en helt okej fredags kväll ! (aaa'

nu ska jag iaf lägga mig i sängen och kolla någon film och sooova djupt kan ni ge er på ! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

godnatt :)

2011-10-22 @ 00:19:57
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: visst var den bra!?



Asså, ibland förstår jag mig inte på dig.. Hade jag nu varit så trött som du då hade jag ju inte ens tänkt tanken att sätta på mig en ansiktsmask. Men du får gärna förklara för mig hur du tänkte här..

2011-10-22 @ 09:05:07
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0