en vanlig dag

Hej !
jag vet att jag suger på att vara aktiv här, kanske ska ändra på det, vad vet jag?
denna vecka har iaf bestått av att jag har praoat, på ett hotell faktiskt. Det enda jag&sandra har gjort har varit att bädda, damsuga, torka golv. fast jag får erkänna att jag bytt handdukar, soppåsar, torkat bord, diskat, fixat med tvätten, fixat frukosten, bärt ut alla grejer från köket där det ska vara&ah, jag kan fortsätta i år! Det har iaf varit en helt okej vecka, bara att man blir sjukt trött av att arbeta! har jobbat åtta till tre, men har åkt antingen halv tre eller halv två bussen, så som ni kanske förstår har vi slutat tidigare varje dag ! ;) Helt okej faktiskt.

Nu sitter jag här och har gjort en liten stund fast har inte haft någon ork till att blogga tidigare, vet faktiskt inte vad jag ska skriva i inläggen -.-' men ska ju som sagt börja rekomendera lite t.ex filmer , böcker, kanske något att göra om dagarna ? njaa, jag har inte en aning ! men något ska väl komma.

Nu ska jag iaf packa upp lite med tanke på att vi har sålt vårat hus så alla saker är här nu, så det är väldigt mycket skit här just nu..;pp

nää, nu ska jag ta tag i mitt liv och styra upp lite, hejj ! :d


Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG HAR DET BRA MITT LIV RULLAR PÅ, IBLAND HAR JAG TRÅKIGT VAD SAKTA TIDEN GÅR. MEN OFTAST HAR JAG ROLIGT DÅ KÄNNS ALLTING BRA. IDAG ÄR EN BRA DAG, IDAG ÄR DET BRAAAAAAAAAAAAAAA!



Film rekomendationer och allt annat du har tänkt dig väntar jag med spänning på här inne i stugan!

2011-10-21 @ 18:07:32
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0