you can make it happend.

nu sitter jag vid datan för första gången idag, därför har jag inte bloggat.
Har varit i kalmar idag och suttit på en bänk ungefär, kom in vid ett och åkte hem vid fyra. och på dem timmarna gjorde jag itne många knop, haha. Tur att det är lov och jag kan åka som jag vill..
Finns ingentingen att skriva om, så nu ska jag fixa mig för att lägga mig. Här blir det inga bilder med tanke på att jag är hos mormor och morfar. Lär vara här till lördag så jag har nog ett full spåäckat schema u, höstlovet ut, haha.
Måste ju ven hinna med den där inlämningsuppgiften. Men det får jag fixa någon annan dag. Kul för er att veta? -nä. höh, men nu ska jag som sagt fixa och sova, godnatt ! :)


Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0