varför är vi kvar i ett liv vi redan levt

Nu måste jag faktiskt, sorgligt men sant, erkänna
att jag absolut inte har någon tid till att sitta här
&skriva massa tråkiga inlägg. Utan jag måste
faktiskt ta tag i mina läxor. Det vill säga, so;n
&inlämningsuppgiften på hemkunskapen. Kul?
Nej, verkligen inte. Men jag måste göra det. Fast
kommer nog inte komma så långt. Utan jag
kommersäga till mig själv jag ska bara göra
dittan och dattan först. &nej, det är verkligen inte
bra att ta ut på tiden så som jag gör. Ja, nä..
jag säger väl som jag sagt innan, nu får ni ha det
så makadensens jäkla bra ;)
Godnatt ungerfär, för det är ju som om man vill gå
och lägga sig med all detta skit(:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Absolut är vi lika ;)

2011-11-07 @ 22:08:17
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0