Vad sägs ?

Jag tycker detta suger.. &juag har ingen ork.
Var hemma från skolan idag. & nu , de senaste
tre timmarna har jag varit hos farmor och farfar.
Jag borde gå och duscha och göra lite som är
mer viktigt än att sitta här. Men vem tycker om
att göra sådant tråkigt ? Som ungefär att fixa
inlämningsuppgifterna, nä. Inte jag i alla fall..

Imorgon kommer dagen vara döö tråkigt.
&imorgon kväll är det dans, inte roligt det
heller om ni vill höra mina åsikter, höhö.
Sandra kommer dissa mig hela dagen
för hon ska dansa med åttorna, suger apa.

Inser precis nu att detta bara är ett negativt
inlägg så det inte finns någon mening
att fortsätta skriva. Men jag har en positiv
sak att berätta, & det är att jag har kollat
Pelle Svanslös och även Kalle Blomqvist
idag. Är jag en nolifer ? Oh, fuck no ;d


Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0