me now

ahaokej, som ni kanske ser har jag ändrat lite här på bloggen, vet inte om jag kommer orka ha det såhär länge, men det märker vi ju. Min header ska jag byta ut så snabbt jaghar hunnit ta lite bilder och fått ihop något som enligt mig är okej.

Satt och skrev en lång text förut som jag blev sur på och suddade ut allt..-.- ångrar mig (a) Borde egentligen fixa min inlämningsuppgift i hemkunskapen så jag har den gjord. Men det kan jag ju fixa imorgon. Idag skippade jag träningen för jag var med och gick i en sak med brukshundsklubben ist. Helt okej, och motion fick man av att gå trappa upp och trappa ner och långa vägar , haha.

Nu ska jag väl bege mig ner mot duschen för en efter längtad dusch.

Finns ingentingen att skriva om så jag slutar väl nu , hejjsvejjs ;)


Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0