blupp

jaa.. uppdateringen suger, jag vet. & inte tänker jag
göra något åt det heller, haha !
Hemska jag känner mig, ojaaah ;) Händer ju inget
intressant i mitt liv så finns ju inget att skriva om..
Kan iaf berätta att jag är så sjukt trött på skolan så
jag håller på att dö.Inlämningsuppgiften har jag inte
fixat, det borde jag göra. &prov påfredag som jag
borde plugga på, som jag inte orkar.
idag har jag iaf bakat, chokladbollar och någon
chokladfudgeskaka eller vad det hette. Imorgon blir
det skolan till halv 4, sitta och glo där till 5 sedan träna
F13 och sedan tränar jag. Så imrgon blir det absolut
ingen uppdatering senni.. Är hemma kanske halv 9,
åker halv åtta och kommer hem halv nio, det låter
väl kul ? ;dd
Ja.. nu ska jag gå och duscha (bra fakta) höhö.
så nu får ni da det så mega nice resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: ebba

Sv: Såg dig inte, snoppis :(

2011-11-21 @ 16:29:46
URL: http://ebbakjellberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: du får också trycka in dig om du vill?:)

2011-11-22 @ 16:24:48
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0