Sommarlov?! imorgon ?! ;o

Hej allihopa !

Förlåter ni mig för jag inte bloggade igår ?
Men i tisdags kväll drog jag och Lovisa på oss inlinsen för att bege oss till nabben där vi skulle tillbringa natten med Sandra. Vi åkte dit, hände väl inget speciellt, vi snackade mest till en början sen gick vi ner i båten och spelade 500. Slutade väl vid halv  1 tror jag? Dö trött ungerfär , jaao ! Fixade oss för sängen. Sandra somnade med en gång typ. jag mådde dåligt och somnade även senare jag med.

Onsdag bestod av att gå upp , vaknade vid ca 8. käkade frukost, fixade och sen vid ca 9 gick vi från båten till land. Där vår klass var. Vi körde brännboll men jag var inte med utan förde protokollet. Sen hade vi fritt, gjorde inget speciellt mer än att Sandra och jag lärde oss att slå med dem runda slag sakerna ;p

Slutade vid 20 i tolv tror jag och jag tog mina saker, tog på mig inlinsen och åkte till mormor. Fixade lite där sen åkte jag med henne till jobbet där jag skulle vänta på mamma. Så satt på sjukhuset i typ en timme ;p
handlade lite kläder och skit i kalmar sen raka vägen till mönsterås där vi hälsade på farmor och farfar eftersom farmor kom hem från sjukhuset igår ! :)

Väl hemma så blev det duschen och sen sängen, trött som få.


Idag har det inte hänt något speciellt iaf, skolan var bara allmänt dryg och gjorde inte ett skit. Nu ska jag dunka musik och städa !


Sen undrar jag om ni vill att när ni kommenterar ska jag : 
- Svara på eran blogg?
- Göra ett inlägg och svara på dem? 
- Svara på deras bloggar som har&skriva inlägg om svar till de som inte har blogg ?





Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: förlåt för sent svar!



tack så fint utav dig:)=



hoppas allt är bra? kram

2011-06-16 @ 23:51:03
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

ja det gör jag! :))

tack så mycket :D

2011-06-17 @ 01:00:43
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0