Kommer du någonsin se vad som döljer sig på insidan ?

Idag har varit en sådan där dag då man riktigt känner att man är nöjd över sig själv och sin pojkvän! För idag har vi oljat altanen och vi började på balkongen sen tog oljan slut ;) Tvättat fönster&speglar och dammsugit hela huset, har även plockat undan och dammat lite över allt! &nu är jag trött som få. För jag gick upp vid halv 10, &det är ju rätt ovanligt!

Ätit grillat ikväll med och det sitter ju aldrig fel, nu har jag borstat tänderna och gått ner hit. Ska spela fifa ett tag och även vänta på att min pappa ska komma ner med en lapp som jag ska ha för jag ska börja bli ordningsam ! ;)

Nu säger jag tudeluuu !

 

hiihihih, min pojkvän var så söt när han var liten ;)

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

lycka till :D

2011-06-07 @ 07:30:36
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0