Jag har lärt mig att man aldrig ska ge upp, brinner man verkligen för någonting har man möjligheter att lyckas!

Ni får ursäkta att det aldrig blev någon update !
Men när jag åkte ifrån mormor och morfar sen så stack jag ju till kalmar, direkt efter det åkte jag till oskarshamn.
&när jag kom hem där ifrån så åkte jag,
Lovisa&Sanna inlinse till mönsterås och sen åkte vi runt lite där. Kom hem vid typ 12, vad tvungen att duscha sen skulle jag ju upp tidigt på lördagen så hann rättare sagt inte att blogga för jag var så trött.

När jag sedan blev väckt av min far på lördagen så hann jag typ bara fixa mig, när jag precis hade starta datan och loggat in här så kommer mamma och säger att vi ska åka&klockan visade sig vara halv 2. Så även då hann jag inte.
Bröllopet i sig var vackert må jag säga ! Riktigt fint att se men tyvärr så missade jag rätt mycket på kvällen eftersom jag var där för att vara barnvakt. Så vid halv 7 gick jag och David ifrån festen och skulle hem med ena ungen till hans mormor och morfar. Där somnade han med en gång så jag och david spelade kort och kollade tv;e till typ två. Sen kom mormorn och morfarn hem så då gick vi tillbaka till bröllopet. Det var helt slut där så vi ringde skjutsen så han kom och hämtade oss. &när jag kom hem vid typ 3 tyckte jag det var försent att blogga eftersom jag var så trött.

Igår när jag igentligen skulle blogga glömde jag bort det. Jag började göra annnat och sen var det som bortglömt ;$ Så jag började gå med högtryckstvätten på altan&balkongen sen iväg och kollade fotboll. Kvällen blev bara en myskväll men min bbi ! Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte lagt upp något men nu är jag tillbaka !

Nu ska jag gå upp igen och hjälpa min bbi med att olja. Så jag lovar att skriva mer ikväll! 


Är det något ni vet av er att ni vill läsa om så kan ni gärna skriva det ! &även våga kommentera eftersom jag ser att ni kollar !


Kommentarer
Postat av: Sanna

Äntligen uppdatering :D

Jag skulle bli glad om du hade någon/några bra videklipp som du kunde lägga upp, lättar alltid upp stämningen!

Puss&Kram skumbanan! <3

2011-06-06 @ 20:10:45
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0