it doesn't matter if u love him

hej hej hallå !
nu sitter jag i köket och äter mat. Haft orgenteringsdag idag&det var helt okej !
Sotaren är även här och han är trevlig :)

Ska antagligen hitta på något med Sanna en stund snart sen blire in till mönsterås och sen till timmernabben tror jag. Men det lär ni få veta senare, kommer ju blogga mer idag, gillar ni det ? :)

Imorgon konfirmerar sig mina vänner så ska till kyrkan vid tio -.-' Men vad gör man inte för dem ? :') (heheh, blev ni glada nu? )

nu ska jag fortsätta äta ;)
så hejssvejjs :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Är det han som är jättemörk i hyn?

För han är ascool ;)

2011-06-07 @ 15:56:27
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0