i'm sry

Hej hopp, nu blev jag sur ! Råkade klicka bort mitt inlägg och det har inte hamlat i utkast och jag hade skrivit skit mycket !

Men jag ska försöka skriva om det..

Först och främst vill jag be om ursäkt för dålig update. Men jag har inte suttit speciellt mycket vid datorn, har endast varit hemma hos David dem senaste dagarna och här har det inte hänt något speciellt. Det har varit dåligt väder ju så har knappt kunnat göra något, tyvärr må jag säga!

Igår var jag på cirkus med David&lilla Alice, helt okej faktiskt. Idag har jag varit i ohamn. Inget speciellt kul har hänt. Nu ska jag kolla klart sista delen av Johan Falk och sen blir det väl att göra någontingen ;)

Är det dåligt väder i resten av Sverige med ?!


Bild sen förra midsommar !

Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0