gräset är grönare på andra sidan

Hann tyvärr inte se matchen som var tänkt.
Åkte iaf ut på inlinsen till mås sen hämtade bror och mor upp mig där, vi åkte vidare till nabben och sen väl hemma klippte jag gräset&david oljade klart balkongen. Mycket fixx&trixx på liten stund nu ikväll men det blev bättre till imorgon iaf !

Tyvärr har farmor åkt in till akuten så jag hoppas på det bästa för farfars skull. Ska åka till farfar imorgon och även eventuellt till farmor. SKa också hinna med skola och kolla på min Ebba när hon spelar match. får se hur vinden tar min dag ;)

nu ska jag sova , & det hoppas jag ni med ska! ;)
godnatt

 
Bild från idag.


Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0