alla sagor har inte alltid lyckliga slut.

Now i'm back ;)

Blev att leka med Sanna förut och det var väl helt okej ? snackade med Kremor och hade skoj, sen vidare till måset och klänningen som jag skulle kolla på var verkligen inte min stil. Så det blev ingen klänning. Har bara fredag på mig och då måste jag verkligen hitta någon till brölloper !

Nu sitter jag ialla fall i sängen i nabben och ska sova eftersom jag ska upp vid halv 9 imorgon för att åka till kyrkan, ska ta med min kameran så ni kommer få se bilder på det sen !
har iaf spelar kort med mormor, morfar&david nu ikväll&det vart väl helt okej :) 

 
En bild från förra sommaren endast för jag saknar den!

Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0