when I look at you

Hej !
Häftigt att jag skriver va ? ;)
Nää, men det är ju faktisk då att jag gör inget speciellt om dagarna så skulle jag skriva det skulle ni ju bara bli uttråkade..  Hur kul är det för er att läsa en text som är ungerfär ' hej ! vaknade vid kvart över sex för bbi skulle till jobbet, somnade om, vaknade någon gång, fixade mig, gick till farmor och farfar, väntade på bbi, gick hem med honom, gjorde inget speciellt. '  Hade det varit kul ? -nej, det tror jag inte.

Så idag kan jag faktiskt skriva att jag vaknat några gånger för bbi har ringt. Men nu är jag uppe och hoppar, kollar på barnprogram, lyssnar musik och kollar runt lite på internet :)
Nu säger jag ..


btw, måste ta bilder snart för jag har så gott som inga nya ;)

Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0