så länge man har roligt, är ingen tid bortkastad

Åkte inte hem idag som egentligen var tanken. Men åker antagligen imorgon, idag har det varit steeek väder så det har varit helt okej. Men min bränna sen i söndags(?) har fortfarande inte lagt sig, dvs är röd och det svider..
Idag har dagen bestått av sol&bad. 
Har även spelat minigolf där jag och david vann. &sedan blev det kort i förtältet som slutade med både förluster och vinster ! Tycker verkligen ni ska spela fyrmanatvist ! skit kul även med förluster ;)
Vet ni något kortspel som ni tycker är roligt ? :)

Nu ska iaf jag gå och lägga mig eftersom jag vaknade vid 8 av att det var skit varmt i husvagnen, inte speciellt nice ! Men iaf, godnatt !



(ingen bild idag heller efterso jag sitter vid pappas jobbdata)

Kommentarer
Postat av: Sandra

PLUUUMP!

2011-07-31 @ 17:05:46
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0